miercuri, 7 septembrie 2011

Alte cuvinte...

Alte cuvinte spuse fara rost, cuvinte care ranesc, care te fac sa zambesti, cuvinte fara inteles.Par doar cuvinte aruncate pe o foaie incolora, dar poate ranesc.Te`ai gandit vrodata la asta?Odata spuse....raman acolo.....chiar daca tu iti ceri scuze de ce ai spus...nu poti sterge cu guma ca pe foaie.Cuvintele tale spuse la voia intamplari m`au facut rece ...si sa te privesc cu alti ochi.Cateodata nu e nevoie de cuvinte, ci de fapte.O data ce ai dezamacit o persoana, si spui :"Imi Pare Rau"...crezi ca te v`a ierta?Unii oameni vor fapte nu cuvinte. De la vorbe la fapte e mult de mers, multi se pierd pe drumul asta, si nu reusesc sa  recastige increderea.Poate ca nu se straduiesc destul?Sau nici nu vrea asta?Oare un simplu:"Te iubesc" crezi ca ajuta?! Cu toate ca stiu ca nu e asa, chiar si tu stii asta! Eu nu mai am nevoie de cuvinte fara rost, cuvinte rostite fara interes.Tipic! Oare poti sa treci de la vorbe la fapte?Oare tu vrei asta?Nu are rost, nu?
Stii...cuvintele te pot face sa iubesti, sa urasti...iar eu cred ....cu timpul incep sa te urasc!Oare asta vrei?
Dar....nu are rost sa te intreb....pentru ca tu rostesti acleas cuvinte:"Nu e adevarat!" .Ce sa mai inteleg?Iti pasa?Nu iti pasa?...numai tu stii.....

2 comentarii:

  1. =)..Foarte adevarat ce ai scris tu aici.,,Oare poti sa treci de la vorbe,la fapte?" .Cu siguranta aceasta expresie imi va ramane tiparita in minte.

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord cu tine!O persoana nu iarta...ci acorda o a doua sansa ,desi da impresia ca trece cu vederea!

    RăspundețiȘtergere