duminică, 25 septembrie 2011

Far Away!!!

Cu fiecare clipa petrecuta departe de tine, sunt tot mai departe de ralitate.Esti departe, dar totusi foarte aproape.Incerc sa imi dau seama de ce faci asta....dar nu reusesc.Poate ca stiu deja, dar nu vreau sa recunosc ca nu ma iubesti.M`am schimbat!!!De ce nu pot sa dechid o data ochii?!!De ce e asa de greu?!Dar poate ca vreau sa visez in continuare ca totul este bine, cu toate ca o sa sufar mult.Am plecat impreuna pe acelas drum, dar acum...tu ai ales alt drum!Sau poate esti inca pe drumul meu, si eu nu te vad.Simt ca ma sufoc...as vrea sa te vad, sa te simt...poate ca cer prea mult  de la tine.
Timpul trece din ce in ce mai greu.Privesc zidul din fata mea, as vrea sa vad ce este dincolo de el.Mi`as dori ca tu sa fii acolo si sa imi spui: "totul o sa fie bine!!!"Se va intampla asta vrodata?!Te`ai schimbat!Dar poate, iti vei da seama de multe la un moment dat!!

3 comentarii:

  1. Foarte frumos...asa este uneori nu vedem schimbarea..nu vedem ca ii ranim pe cei pe care`i iubim...sau ii uitam...foarte frumos imi plac mult
    aceste postari dragute
    bravo:x
    <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa postarea si trista in acelasi timp, vad ca nu prea ai ami scris ceva de o vreme si n-as vrea sa stiu ca din cauza asta nu ai facuta :d

    RăspundețiȘtergere