miercuri, 7 septembrie 2011

First Page!


Ti s`a intamplat vrodata sa fii intr`un loc, intr`un colt, si sa fii total rupt de realitate? Sa nu iti dai seama ce se intampla in jurul tau? Sa nu mai vrei sa te recunoasca nimeni? Nici macar parinti sau prieteni? Ei bine, mie mi s`a intamplat, si nu doar o data.Stii....e senzatia aia de..dezinsteres.As vrea sa nu imi  pese ce se intampla in jurul meu, sa nu mai caut rezolvare la orice problema banala care nu merita batai de cap.Simt ca explodez, nu mai fac fata....ma asez intr`un colt si incep sa plang, si ce rezolv?!Vreu doar sa ma calmez?Dar dupa atata timp, mai am puterea sa plang?Poate....dar poate nu mai vreu!Eu...pur si simplu vad lumea cu alti ochi....daca ai privi lumea prin ochii mei, oare ai sa vazi ce vad si eu?Incearca....poate vei avea o surpriza!

3 comentarii:

  1. Da..mi s-a intamplat.Sa sti ca uneori vrem sa vedem lumea CU ALTI OCHI desi putem intra in alte incurcaturi.Foarte frum postarea:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi s-a intamplat si mie chestia asta de ,,n'' ori.Nimeni nu va intelege pentru ca nimeni nu te cunoaste mai bine ca tu insati.
    Daca te ajuta sa plangi ...plangi!Dar cred ca te-ai saturat sa faci asta la nesfarsit!
    Cred ca esti satula de cuvinte gen :,,O sa fie bine!''.O sa fie bine ,nu o sa fie capul sus!

    RăspundețiȘtergere